{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی می گفت :

یکی می گفت :
اگر میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که دوستش داری و دوستت دارد ؛
گفتم : پس تو چرا پیر شدی ... ؟!
خندید و گفت : دوستش داشتم ولی دوستم نداشت ... !
دیدگاه ها (۲)

😊

گاهی گذشت میکنم و‌گاهی گذر ...کاش فرق این دو را بدونند!

" گاهی نمی‌شود که نمی‌شود "🖤

' قصه این است که جهان بی تو ندارد معنا 🖤 ! '

اینبار تو بگو دوستم داریتا نبض عشق کمی بهتر بزندنترس از جیره...

بهم گف رهاش کن،گفتم چطوری؟گفت دیگه سراغش رو نگیر،تکست نده،پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط