{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش هیچوقت به دونیا نمیومدم...

کاش هیچوقت به دونیا نمیومدم...
دیدگاه ها (۳)

یک بار میخوابیدم ویگه بیدار نمی شودم🥀😔

واقعا اگه بمیرم همچی درست میشه...

چا اون وو💞

چه حساس قشنگیم توقلب تو رو دارم...

کاش هیچوقت اینطور نمیشد...

ای کاش هیچوقت چشماشو نمیدیم...

ای کاش هیچوقت نمی دیدمت....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط