{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته ب

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته بودمت میموندی.
دیدگاه ها (۱)

به داد همه رسیدم...

🫠🎶🎶

ولی اون بخش از من که داره از آدما فاصله می‌گیرهو حوصله هیچ‌ک...

دلم خواب میخواد ~ابدی~👋🙃

ای کاش ندیده بودمت 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط