{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه دومی رو ترجیح میدم دخترم 😆😉

من همیشه دومی رو ترجیح میدم دخترم 😆😉
دیدگاه ها (۱۹)

بیا باهم صدا های زیبایی تولید کنیم

کنار پنجره سیگار میکشید خسته بود!اونقدر خسته بود که یادش رفت...

و در نهایت اون یک اوتی سون بود..😄🙂

برای شناختن بعضیا نه همه یه مشت حیونن..

دومی هستی یا اولی؟من که دومیم😂ولی ترجیح میدم همینجوری بمونم

آجی رو ترجیح میدم 🙂🎀

کدوم بهتره یامال یا رافینیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط