{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام ودرودخدابرامام راحل

سلام ودرودخدابرامام راحل
دیدگاه ها (۰)

لبیک یاخامنه ای ،لبیک یاحسین است .

✍#هرگز نلرزیدیم،چون #رهبری شجاع داشتیم وداریم. 🤔جناب پزشکیان...

کیمیا

#دفاع_مقدس_سوم یادتان هست که امام راحل هستند که فرموده بود :...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط