{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازفرمانده سپاه وارتش وسردارذوالقدردبیرامنیت ملی انتظارداش

ازفرمانده سپاه وارتش وسردارذوالقدردبیرامنیت ملی انتظارداشتیم پشت رهبری باشند
شماچرا؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

لبیک یاخامنه ای ،لبیک یاحسین است .

سلام ودرودخدابرامام راحل

مانیفستِ شالودهٔ اقتدار سپاه*دکترین حد | بهرام محمدی*───────...

سپاه و دکترینِ حد: پارادایمِ تراز در معماریِ نظم بهرام محمدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط