{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اشگال نداره شوگا:))

اشگال نداره شوگا:))

مواقعی هم وجود داره که تو با دنیا بسازی ولی دنیا باهات نسازه ولی تو دووم بیار چون به خواستد میرسی:)

این حرف فقط برای شوگا نیست:)

تویی که این پیام هم داری می خونی شاید یه موقع هایی نارحت بشی ولی بدون که داری به هدفت نزدیک میشی که ناراحت میشی :)

مثل همیشه آرمی مواضب خودت باش، غذاخوب بخور، مریض نشو و خوب باش تا پسرامون برگردن:)))))))
دیدگاه ها (۱)

کدوم ماهی ؟ 🌚

:)

وقتی یه چیپس باز می کنیم 😐🤙

مربع عشقی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط