{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گول نزن....!

گول نزن....!
دیدگاه ها (۲)

مینویسم و باز هم مینویسم مینویسم از اشک هایی که در گلویم هما...

جوری ک با این اهنگ اشک میریزم مخصوصا مرور😭💔🥺

دمتون گرم عشقه منید بمونید برام اصا باورم نمیش انقد لایک بخو...

یکم زیبایی ببینیم بعد بریم واسه سناریو

از مانهوا میبینمت پادشاه من

اینم گشنگستگول گول🌸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط