{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا نمیمیری؟ میگن خوبا زود میرن🙃

چرا نمیمیری؟ میگن خوبا زود میرن🙃
دیدگاه ها (۲)

پروانم پر زد🦋 از پیله رف..

تهران کنارت😅💔

میدونستم ب هر ادمی خوبی نمی اد

نیمار

پشت سرمان بدمونو میگن ولی راهمان را میرن

بلاخره همه یه روزی میرن :) چه زود چه دیر ولی به موقعش میرن 😅...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط