{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونستم ب هر ادمی خوبی نمی اد

میدونستم ب هر ادمی خوبی نمی اد
دیدگاه ها (۱)

چرا نمیمیری؟ میگن خوبا زود میرن🙃

💔

همه بریدنو زندگیشون طور دیگس

میدونستم دلت می‌زنه خوبی زیاد...💔🚶

همچین ادمی>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط