{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت ....💔

لعنت ....💔
دیدگاه ها (۰)

کجای الان بی من خوشحالی شادی پس امیدوارم شاد باشی😞

اهای غریبه دوسش داشته باش 💔😢

کاش منم عزیز کسی بودم 😞💔

من که تنهام شما خوش باشید 😭🖤

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط