{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجای الان بی من خوشحالی شادی پس امیدوارم شاد باشی😞

کجای الان بی من خوشحالی شادی پس امیدوارم شاد باشی😞
دیدگاه ها (۰)

اهای غریبه دوسش داشته باش 💔😢

دلم بد شکست ولی عیب نداره اینم رو بقیه دردام 😢💔

لعنت ....💔

کاش منم عزیز کسی بودم 😞💔

امیدوارم هرجا که هستی خوشبخت شاد وسلامت.پرانرژی باشی

تولدت مبارک قشنگم امیدوارم همیشه شاد باشی💋🌹 https://wisgoon....

روحت شاد بانو هایده وممنونم ازت باصدای زیبات امیدوارم درآرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط