{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امیدوارم دگ گریه اعضارو نبینم

😔😓🥺😞
دیدگاه ها (۰)

اعضا بعنوان ارواح طبیعت

کاسانو فملی

کوک لاورا کف آوردم براتون ادیت خودمه

فقط یکیشونو میتونی بری

نبینم گریه کنی:)

و امیدوارم اون روز دیگه زنده نباشم✅*ادیت خودمه پس ممنون میشم...

پارسال همین روز ذوق برگشتن اعضارو داشتیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط