{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط یکیشونو میتونی بری

کدوم کنسرتو میری ؟؟؟
خودم = 🇰🇷بی تی اس💜
دیدگاه ها (۳۷)

کوک لاورا کف آوردم براتون ادیت خودمه

امیدوارم دگ گریه اعضارو نبینم

یکم بخندیم با تهکوک

اینم از وجنات جنابعالیامون

دوست دارید تو کدوم دنیا باشید؟خودم دنیای خوناشام.# بلک پینک#...

بی تی اس راه رو هموار کرده و این یه واقعیته و اگه قبول نداری...

جیهوپ بعدی کدوم عضو بی تی اس باشه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط