{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادت باشه به همین خاطر.. بدون خداحافظی رفتم

یادت باشه به همین خاطر.. بدون خداحافظی رفتم
دیدگاه ها (۱۰)

🥹🥹🥹🥹🥹😐😐

اخ بمیرم برات داداش هرلحظه تصویرت جلوچشمانم میادعکس هات رون...

دیگه اصلا هیچ فکرخیالی نیست بعدازنبودنم 😔😔😔😔😔

🥹🥹🥹🥹🥹😔😔😔😔

من رفتم از یادت:)

یادت باشه من گفتم حالم اوکی نیس...یادت باشه من گفتم افسردگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط