یادت باشه من گفتم حالم اوکی نیس...
یادت باشه من گفتم حالم اوکی نیس...
یادت باشه من گفتم افسردگی دارم شدید...
یادت باشه من گفتم دیگه نمیتونم...
یادت باشه من گفتم خستم....
من میرم ولی تهش تو میمونی و عذاب وجدانت که چرا حرفامو باور نکردی و مواضبم نبودی... انتظاری هم ندارم چون به هرحال توکه دوسم نداری، همیشه برات اضافی بودم، همیشه از خدات بوده که من نباشم، قدر بودنمو ندونستی😂...
پس اگه رفتم بالا سر جنازم حق نداری گریه کنی، خوشحال باش چون به آرزوت رسیدی...اینبار میرم و برنمیگردم:)
یادت باشه من گفتم افسردگی دارم شدید...
یادت باشه من گفتم دیگه نمیتونم...
یادت باشه من گفتم خستم....
من میرم ولی تهش تو میمونی و عذاب وجدانت که چرا حرفامو باور نکردی و مواضبم نبودی... انتظاری هم ندارم چون به هرحال توکه دوسم نداری، همیشه برات اضافی بودم، همیشه از خدات بوده که من نباشم، قدر بودنمو ندونستی😂...
پس اگه رفتم بالا سر جنازم حق نداری گریه کنی، خوشحال باش چون به آرزوت رسیدی...اینبار میرم و برنمیگردم:)
- ۱.۸k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط