{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای من شنبه پنج ساعت فقط داشتم دنبال کتابم می‌گشتم مگه پی

وای من شنبه پنج ساعت فقط داشتم دنبال کتابم می‌گشتم مگه پیدا میشد🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

الگرگعلی🤣🤣🤣

دقیقاااااا

کم گوه بخور پشت سر مردم🤌

رزیییی خانوم امید من به زندگی 💅🎀🥹🐣

چی میشد اگه منم مثل لایت یه دفترچه ی مرگ داشتم و اسم هر کی ک...

بچه ها توی تاو بیو می گشتم پروف ست چهار نفره پیدا کردم

مویچیرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط