{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا عاشقتربرگشته ولی دیگه مال تونیستم ....

دیدگاه ها (۰)

کاش میتونستم ببخشمت ولی ....

دیگه بایدبری همونجا که این ده سال بودی گمشورخیتتونبی..

گفتم.که نمیخوامت ....شکستی منا

دیگه نمیخوامت به جان علی ....

حالا دیگه مال من *نیستی !

بعد من مال خودت باش حالا که مال من نمیشی❤️‍🩹#غمگین#جدایی

دیگه مال من نیستی تمومت کردم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط