{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم.که نمیخوامت ....شکستی منا

دیدگاه ها (۰)

حالا عاشقتربرگشته ولی دیگه مال تونیستم ....

کاش میتونستم ببخشمت ولی ....

دیگه نمیخوامت به جان علی ....

معرفت داشتن ذات خوب واصیل میخواد

نمیخوامت..

نمیخوامت !

برو نمیخوامت دیگه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط