{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا گریه میکنی

چرا گریه میکنی
دیدگاه ها (۱)

بعد از پر کشیدن شمافقط نفس کشیدن را بلدمزندگی کردن برایم سخت...

ممکنه بارها فحش بخورم و تهین بشنوم یا حتی ممکنه اطرافیانم تر...

ماکان جانم

ولی این صحنه...

توهم گریه میکنی#داریوش_اقبالی#قدیمی#اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط