{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ممکنه بارها فحش بخورم و تهین بشنوم

ممکنه بارها فحش بخورم و تهین بشنوم
یا حتی ممکنه اطرافیانم ترکم کنند
ولی
هیچ وقت از جبهه‌ای که گرفتم پشیمون نیستم
دیدگاه ها (۰)

🙂💔

❣🕷🕸

بعد از پر کشیدن شمافقط نفس کشیدن را بلدمزندگی کردن برایم سخت...

چرا گریه میکنی

با این که۱۳سال رفت بهترین پاپ استار ایران فراموش نمیشه

‏🦊: [18:58 به وقت کره]بنگ-های ㅎㅎㅎچیکار می‌کنی ㅎㅎㅎمن بعد از ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط