{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👌👌👌👌👌👌👌

👌👌👌👌👌👌👌
دیدگاه ها (۵)

درد و غم دامان همه رو گرفته

درود و روز زمستانی شما بشادی

فرشته بگو....پت رو نگو آقای دکتر...اینا خیلی خوبن

اونکه میگه تو نجسی...خودش نجستره.. خودش آشغالتره..

#رپ_فارس#پیشرو #تتلو #هیچکس #حصین #پوتک #فدایی #ریمیکس #شاه ...

#تهکوک ^^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط