{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد و غم دامان همه رو گرفته

😥😥😥😥
دیدگاه ها (۱)

درود و روز زمستانی شما بشادی

خدا در سال جدید برای همگی خوش بخواد

👌👌👌👌👌👌👌

فرشته بگو....پت رو نگو آقای دکتر...اینا خیلی خوبن

اصن بعد هر سربالایی سرازیری در کار نبود ، همش درد همش خواب ب...

ایران core :

میپیچم از درد و غم اسیرم... #کربلایی_حسین_ستوده🎤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط