هر وقت یکی ازم میپرسه خوبی
نمیتونم ریسک کنم بگم نه نیستم
چون حتماً اون میپرسه چرا و من واقعا تعریفی برای حال بدم ندارم حتی خودمم نمیدونم چِمه نمیدونم چرا بَدم فقط میدونم خوب نیستم.
چون حتماً اون میپرسه چرا و من واقعا تعریفی برای حال بدم ندارم حتی خودمم نمیدونم چِمه نمیدونم چرا بَدم فقط میدونم خوب نیستم.
- ۴.۳k
- ۱۷ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط