{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی اینجا هست بخاد با من دوست بشه؟؟

دیدگاه ها (۴)

صدای مردم، صدای من 😐😐😐

ولی من میکشم اونی رو که نزدیک چیزی که دوسش دارم بشه

از نظر روحی به یه همچین اکیپی نیاز دارم

درود دوستان اینجا قراره در مورد درس و موفقیت فعالیت بشه دوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط