{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدای مردم، صدای من 😐😐😐

دیدگاه ها (۰)

کسی اینجا هست بخاد با من دوست بشه؟؟

ولی من میکشم اونی رو که نزدیک چیزی که دوسش دارم بشه

صدای وفاداری صدای عشق صدای احترام!

ولی صدای بهشتی فقط صدای هارام

.صدای بارون+عطر چای +صدای پوررضا 🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط