{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم از عصر چن بار دیدمش و چن بار واسش گریه کردم..

نمیدونم از عصر چن بار دیدمش و چن بار واسش گریه کردم..
هیچ وقت نزارید کسی تخریبتون کنه و باعث شه به چیزایی ک نباید فکر کنید
#مراقب خودتون باشید
دیدگاه ها (۰)

#گوناگون #ویسگون

نوبتی هم باشه نوبتِ پاییز جآن هست... تولدت مبارک مهرماهیبی ص...

#دلی#گوناگون #ویسگون

...

تو مگر در به دری؟ خانه نداری ای بغض؟

استری کیدز..:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط