{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای خدا چه جوری من تحمل کنم بدون شما

دیدگاه ها (۴)

وای بچم امیدوارم موفق شی ولی تو باید برگردی به گروه

وای چقدر کیوته

وای هایپ سگ چه جور دلت اومد بچم رو اخراج کنید

وای مدرسه چین خوبه تا مدرسه ایران خودمون

چقدر خنگ کیوتی

وای خدا خفت نکنه یونینگ 🤣 تو این سکانس داخل میله بارفیکس برق...

جوری که همه دنبال حل پرونده جدیدن شوهرم در حال رقصیدن 🤣🤣🤣وای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط