{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای بچم امیدوارم موفق شی ولی تو باید برگردی به گروه

خودت
دیدگاه ها (۴)

وای چقدر کیوته

اوکی باشه

وای خدا چه جوری من تحمل کنم بدون شما

وای هایپ سگ چه جور دلت اومد بچم رو اخراج کنید

نقاشی جکسمون امیدوارم تو مسابقات برنده شی

اینو هیچوقت یادت نره،تو این دنیا آخرش خودت میمونی و خودت ......

عزیزم امیدوارم تو امتحانات موفق باشی و همه رو بیست بگیری@lif...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط