{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی آدم ها

همه ی آدم ها

شیطانی در قالب فرشته هستند




تازه بیدار شدم 😶
دیدگاه ها (۰)

واسه منی کهحوصله ی یک روتو ندارم دورویی نکن...!

شوگا

سخنی ندارم

نمیخوامفیکروبزارماونمبهخودممربوطه

فرشته در قالب انسان :🛐🥹

شیطانی هستید شمابا جلدی از فرشته🐒

+ادم رو دیوونه میکنی ژنرال_تو که ادم نیستی اوژنی؛ تو فرشته ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط