﹝ 𝗌̴𝗲꯭𝗑𝗒 𝂑 꿀 𝃣 ╂ 𝃣 ꯭ൃ꯭ᩛᩬ᷉ꥋ𐍹𐨃᷎֧᷃ᮢຼ
﹝ 𝗌̴𝗲꯭𝗑𝗒 𝂑 꿀 𝃣 ╂ 𝃣 ꯭ൃ꯭ᩛᩬ᷉ꥋ𐍹𐨃᷎֧᷃ᮢຼᮢຼᩘ🐲᪾ꨭ̴᪲ꨵ⎯ꥇꥇּ ۪﹞
سلام نینیا، چطورید خوبید؟ میخوام به موضوعی که شاید مهم نباشه رو باهاتون در میون بزارم
یادتونه گفته بودم قبلا هم ویپاپی بودم ؟ و یه فرد دیگه هم هستم که خیلیاتون الان که دارم نگاه میکنم فالوم داشتید < دختر هزار چهره👺👺 >
توی ویپاپ :: @vocalist و اولین باری که پیج زده بودم و مسدود ابدی شدم✌🏻😀 ::: @nepente
اکانت سلین از دسترسم خارج شد و شده نمیتونم وارد بشم وگرنه حتما اونجا میبودم حاحاحا
در مورد اکانت اولی میخوام ازتون بپرسم که به نظرتون صدام تغییری کرده؟ بهتر شده؟
و اینکه سالگردمون 18 خرداد بود یادم رفت بهتون بگم حیححیحییح
حالا اشکال نداره، الان میگم
یکساله که من توی ویپاپم، خیلی بهم خوش گذشت نینیا، ممنونم که تا اینجا همراهم بودید و هستید
خیلی دوستون دارم😭💞💞💞
📟 ࣪ 𝒩𝗂𝗀︎𝗁︎꯭𝗍 𝗌̴𝗍𝖺ᩛ𝒻𝗌ꨲ
ㅤ ㅤ‹𝟹 ⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀ ⠀⣼⣿⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀
⠀⠀⠀⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣦⡄
⣠⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃
⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠁⠀
⠀⠀⠉⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠀⠀
⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿⢿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⠀⠀⠘⠸⣿⣿⠟⠉⠀⠀⠉⠛⠛⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠉⠀
سلام نینیا، چطورید خوبید؟ میخوام به موضوعی که شاید مهم نباشه رو باهاتون در میون بزارم
یادتونه گفته بودم قبلا هم ویپاپی بودم ؟ و یه فرد دیگه هم هستم که خیلیاتون الان که دارم نگاه میکنم فالوم داشتید < دختر هزار چهره👺👺 >
توی ویپاپ :: @vocalist و اولین باری که پیج زده بودم و مسدود ابدی شدم✌🏻😀 ::: @nepente
اکانت سلین از دسترسم خارج شد و شده نمیتونم وارد بشم وگرنه حتما اونجا میبودم حاحاحا
در مورد اکانت اولی میخوام ازتون بپرسم که به نظرتون صدام تغییری کرده؟ بهتر شده؟
و اینکه سالگردمون 18 خرداد بود یادم رفت بهتون بگم حیححیحییح
حالا اشکال نداره، الان میگم
یکساله که من توی ویپاپم، خیلی بهم خوش گذشت نینیا، ممنونم که تا اینجا همراهم بودید و هستید
خیلی دوستون دارم😭💞💞💞
📟 ࣪ 𝒩𝗂𝗀︎𝗁︎꯭𝗍 𝗌̴𝗍𝖺ᩛ𝒻𝗌ꨲ
ㅤ ㅤ‹𝟹 ⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀ ⠀⣼⣿⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀
⠀⠀⠀⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣦⡄
⣠⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃
⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠁⠀
⠀⠀⠉⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠀⠀
⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿⢿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⠀⠀⠘⠸⣿⣿⠟⠉⠀⠀⠉⠛⠛⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠉⠀
- ۸۹۲
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط