{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه خوشحالی برام معنا نداره

دیگه خوشحالی برام معنا نداره
دیدگاه ها (۱)

به افتخار هرچه خوزستانی آبادانی

خسته شدم از تنهایی

آرامش آسایش فقط نفس

ساده ولی پر معنا..... دیگه آی هوشینو ای وجود نداره

برق خونمون رفته حالا گوشیم شارژ ندارهشانس منه دیگه ری*دن برا...

تنها چیزی که برام خوشحالی میاره دوچیزه خون بالا آوردنو کشتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط