{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته شدم از تنهایی

خسته شدم از تنهایی
دیدگاه ها (۱)

دیگه خوشحالی برام معنا نداره

به افتخار هرچه خوزستانی آبادانی

آرامش آسایش فقط نفس

نفس فقط مال خودمی فهمیدی

جوری که قاجار ها ایرانو نابود کردن

ادیت

اسم سریال :در برزخمال من باش که شدم خسته از این تنهایی ها🫂🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط