{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

girviv 81144162

دیدگاه ها (۰)

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی کِه ...

هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته.در حالی که ما شوخی نداریم.

بچممم[😭😭🤏🤏]حمایت یادتون نره[✨️]‌☻️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲   ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط