{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی ک

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی کِه بِخآطِرِت گِریِه کُنَم😂😂
دیدگاه ها (۰)

هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته.در حالی که ما شوخی نداریم.

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...

تو خر کی باشی ؟؟؟

من وقتی خر کیف میشم 🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط