{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید یگی بی احساساتم ولی انقد تنها رفتم و اومدم که دیگه ا

شاید یگی بی احساساتم ولی انقد تنها رفتم و اومدم که دیگه از تنهایی نمیترسم...
دیدگاه ها (۱)

ای خداا

ای وای

خفه شو

ای بابا

دیگه از مرگ نمیترسم وقتی همه رفیقام با عزیزام رفتن

تنهایی بزرگت میکنه:) اونقدری بزرگ که دیگه شاید هیچ وقت تو زن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط