{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از من دیگه هیچی نخواهین

از من دیگه هیچی نخواهین
دیدگاه ها (۰)

ای کاش ماهم یکیو داشتیم):

چقد خوبه

):

دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه

دیگه هیچی مهم نیست... دیگه نه

دیگه هیچی نمیگم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط