{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه

دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه
دیدگاه ها (۰)

):

از من دیگه هیچی نخواهین

یهو میزارم میرم

عجب دنیای گویه

هیچی خوشحالم نمیکنه😅

دیگه امیدم کم شده دیگه چیزی خیلی خوشحالم نمیکنهتموم خوشی هام...

من دیگه فراموش شدم هیچی منو درک نمیکنه من از بین رفتم من دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط