{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واون موقع دوباره کشته میشی

واون موقع دوباره کشته میشی
حس اضافی بودن(:>
دیدگاه ها (۰)

ای کاش اطرافیان منم همینقدر اهمیت میدادن

🖕😎

صادقانه به چشمان کهکشانی اش نگاه کردم برای هزارمین بار عاشق ...

وبازهم سکووت~~

حس اضافی بودن حسی هست که همیشه دارم 🎀✨️

اونو بکش بعد خودتم کشته میشی نقشه عالی نه؟🤣

دقیقااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط