{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

{ من از این شهر وحشی خیلی ضربه خوردم (: }

{ من از این شهر وحشی خیلی ضربه خوردم (: }
دیدگاه ها (۰)

هیچی دیگه باحال نی میدونی که !!!

گاهی اوقات تمام وجودت گریه میکنه جز چشمات 🚶‍♀️💔

خوشگل بودن خوبه ! ولی خوب بودن خوشگل تره (:

گوه بزنن تو دختر بودن که وقتی میخوای یه نفس راحت بکشیم گفتن ...

وحشی

#لوح فهمیده‌ام در این شهر معنای سیری‌ام رااز ضرب دست خوردم د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط