{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشگل بودن خوبه !

خوشگل بودن خوبه !
ولی خوب بودن خوشگل تره (:
دیدگاه ها (۴)

{ من از این شهر وحشی خیلی ضربه خوردم (: }

هیچی دیگه باحال نی میدونی که !!!

گوه بزنن تو دختر بودن که وقتی میخوای یه نفس راحت بکشیم گفتن ...

غمامو ریختم تو دریا ! چه صیدی کند صیاد 🙂🖤🥀

خوشگل تره اخه

کدومش خوشگل تره؟

کدومشون خوشگل تره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط