{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم برای آرمی ها

اینم برای آرمی ها
https://wisgoon.com/pin/54964810/
دیدگاه ها (۳)

مانهواش قشنگه برم بخونم؟ اسپویل نکنید 😂😂

این داستان من وقتی گوربه میبینم :

نگید فقط من بودم که فکر میکردم تهش اینجوری تموم شد :(

یاره یاره ☠️

F̶o̶l̶l̶o̶w̶.̶ ̶L̶i̶k̶e̶.̶ ̶C̶o̶m̶m̶e̶n̶t̶.̶ ̶R̶e̶p̶o̶s̶t̶?̶...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط