{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگید فقط من بودم که فکر

نگید فقط من بودم که فکر
میکردم تهش اینجوری تموم شد :(
دیدگاه ها (۲۳)

اینم برای آرمی هاhttps://wisgoon.com/pin/54964810/

مانهواش قشنگه برم بخونم؟ اسپویل نکنید 😂😂

یاره یاره ☠️

چرا لحظه عاشقانه رو خراب کردی 🤦‍♀️😂😂

منم اینجوری فکر میکردم!....

فکر میکردم این غمه که داره تموم میشه ولی کوجه شدم که خودم دا...

و منی که میدونستم تهش اینجوری میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط