{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نام خدا دوست دارم نقطه:).🤗💜

دیدگاه ها (۵)

مگ حتماً باید بگم مگ نمیبینی چقد میخوامت اححح😞💜

هیچی نمیرسه به اون لحظه ای که...!

دیدی بعضیا حرف نمیزنن ولی باهات صحبت میکنن طُ میگم💜:)

اگه تو بری دل من دیوانه میشه🙄💔

خدا را دوست دارم ❤️

🌱🍒"من شانه هایت را برای گریستن دوست دارم"بدون نقطه ای در انت...

وای خدا دوست دارم برم دوباره ببینم 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط