{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی بعضیا حرف نمیزنن ولی باهات صحبت میکنن طُ میگم💜:)

دیدگاه ها (۰)

به نام خدا دوست دارم نقطه:).🤗💜

مگ حتماً باید بگم مگ نمیبینی چقد میخوامت اححح😞💜

اگه تو بری دل من دیوانه میشه🙄💔

طُ رو؛رو دیواری نوشتم ک روش نوشته بود برابر با اعدام:')

همیشه یادت باشه کیا تو وقت خالی‌شون باهات حرف میزنن و کیا وق...

اگه دیدی دیگه مثل قبل باهات رفتار نمیکنه ولی هنوز هم باهات ت...

- دیدی بعضیا اینقد دارن انگار فامیلای خدان . . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط