{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سپاه من آزار مردم نکرد)

سپاه من آزار مردم نکرد)
دیدگاه ها (۷)

الله چه کردی؟ دس مریزاد بنازم)

نه بابا این کاملا اونور عادیه...نشستی تو مترو یهو جف ساتور ب...

:)

🫴✨️

بی ازار بزرگ

اکس#پوتک#حیوان#ازار

آقای رئیس جمهور پرده از رانت بزرگ به سپاه برداشت ولی دقت نکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط