{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الله چه کردی؟ دس مریزاد بنازم)

الله چه کردی؟ دس مریزاد بنازم)
دیدگاه ها (۳۴)

نه بابا این کاملا اونور عادیه...نشستی تو مترو یهو جف ساتور ب...

:)

سپاه من آزار مردم نکرد)

:)

الله چه کردی دست مریزاد بنازم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط