سلام اینم ساخته خودمه
سلام اینم ساخته خودمه
شرمنده چند روز نبود داشتم یه فصل چهار ااک ان تایتانرو میدیم
هنوز به قسمت اخر30 نرسیدم ولی تا قسمت15 رو دیدم منم شبیه نیکولو درده از دست داد ساشارو کشیدم به نیکولو حق میدم میخواست گبی رو بکوشه
شرمنده چند روز نبود داشتم یه فصل چهار ااک ان تایتانرو میدیم
هنوز به قسمت اخر30 نرسیدم ولی تا قسمت15 رو دیدم منم شبیه نیکولو درده از دست داد ساشارو کشیدم به نیکولو حق میدم میخواست گبی رو بکوشه
- ۵۴۸
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط