{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دکلمه ای از جنس بی وفایی ....

دکلمه ای از جنس بی وفایی ....
💔
دیدگاه ها (۰)

که از هر که زخم خوردم اشنا بود.....

صبحت بخیر....خدایا به امید تو....❤️❤️❤️

قدر دان تک تک لحظه های زندگیمون باشیم...👍🏻👌

هیچ رابطه ای یه طرفش قشنگ نیست...قرار نیست ما فقط درک کنیم و...

رفتی بی وفایی کردی حداقل تو برنگشتنت بی وفایی نمیکردی

دکلمه تورک

تاکی بی وفایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط