{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صبحت بخیر....

صبحت بخیر....
خدایا به امید تو....❤️❤️❤️
دیدگاه ها (۲)

هیچ چیز با ارزش تر از ذات خوب وانسانیت وجود نداره...👌👌👌🤞

که از هر که زخم خوردم اشنا بود.....

دکلمه ای از جنس بی وفایی ....💔

سلاممم صبحت بخیر 👺قراره انلاینمون بشه برخط

صبحت بخیر 🌞🙂‍↔️

صبحت بخیر ....🤞🌹🤞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط